Feedback

Bent u tevreden? Vertel het rond. Heeft u klachten? Vertel het ons. Feel Good haptonomie wil leren en haar prestaties verbeteren. Dit met als doel de klanttevredenheid te verhogen.

Wij willen tegemoetkomen aan je verwachtingen door duidelijke informatie, direct contact en transparantie over wat je kunt verwachten. Heb je een vraag of opmerking over de website? Of heb je een suggestie? Wij horen dat graag van je.

Klachtenregeling

Feel Good Haptonomie doet al het mogelijk om jou de juiste zorg te bieden. Indien de verleende zorg onverhoopt van mindere kwaliteit is dan gewenst, dan kun je een klacht in dienen. Wij waarderen het echter zeer als je de klacht eerst aan ons meldt, zodat er samen gekeken kan worden naar een oplossing.

Mocht je ondanks het doorspreken en analyseren van de klacht toch een klacht willen indienen dan loopt dit via de klachtencommissie van de NFG. Om meer te lezen over de klachtenprocedure geregeld via de NFG, klik hier